Kada netko samog sebe nazove vinopijom, ovjeku na pamet padaju razne konotacije. No, u ovom sluaju, vinopija predstavlja „obinog“ vinskog konzumenta koji je, kako sam kae, odluio dati smisla novcima koje utroši na butelju, na nain da zabiljei svoje dojmove i prokomentira ih sa zainteresiranima. Vinopija nije niti sommelier, niti enolog, ve „samo“ pismeni ovjek sa strašu prema vinima.

Premda nije „ovjek iz struke“ ili moda upravo zato, svojim je nepretencioznim pristupom osvojio kako najzahtjevniju tako i masovnu vinsku publiku. Njegov Dnevnik Vinopije vodei je hrvatski vinski blog, a Vinopijini upueni, ali uvijek pitki dojmovi, konstantno pobuuju brojne komentare i vinske rasprave.

Dnevniku Vinopije moramo priznati neoptereenost te informativnost proetu strasti za vinima i znanjem koje je osobno, ali široko primjenjivo i korisno. Uvijek fokusiran iskljuivo na vino i bez predrasuda, Vinopija ve skoro etiri godine disciplinirano ustraje u svojem stilu još uvijek inzistirajui kako je prije svega tek konzument i vinski entuzijast.

U svojem „stvarnom ivotu“ Nenad Trifunovi je 38-godišnji marketinški strunjak, višegodišnji kreativni direktor jedne od vodeih hrvatskih marketinških agencija, nositelj brojnih nagrada i priznanja struke.